Чіп-тюнінг
Чіп-тюнінг

Чіп-тюнінг


Чіп-тюнінг


Чип-тюнинг
- это увеличение мощности и крутящего момента двигателя методом перепрограммирования блока управления ЭБУ ( ECU* ). Его особенность в том, что изменение характеристик мотора (мощности, крутящего момента, ограничения максимальных оборотов, максимальной скорости и т.д.) достигается без каких-либо вмешательств в механику силового агрегата. 

Чип-тюнингу можно подвергнуть любой автмобиль оснащенный ЭБУ. 

Читать далее...

На автомобиле с атмосферным двигателем (не оснащенном нагнетателем) чип-тюнинг дает прирост мощности и крутящего момента, как правило, в районе 5–10%. На первый взгляд цифра не очень впечатляющая, одна если принять во внимание тот факт что средняя мощность современных автомобилей находится выше отметки в 100 л.с. то прибавка 10 л.с. может показаться не такой уже и маленькой, в тоже время «чиповка» шести- и восьмицилиндровых агрегатов в ряде случаев может увеличить мощность мотора на 20-30 л.с. что в свою очередь существенно скажется на динамических характеристиках. Но даже увеличение мощности, не самый главный козырь, который дает чип-тюнинг на атмосферных моторах – улучшение отзывчивости (скорости реакции) автомобиля на педаль газа и топливной эффективности в целом, именно тот «бонус» который сделал этот вид тюнинга наиболее популярным.

Турбированые двигатели, изначально имеют значительно более высокие характеристики мощности и крутящего момента, чем равные по объемы атмосферные агрегаты, так в случае корректировки их программы реально добиться прироста более 20% в силе и мощности. 

Розрахунок приросту потужності


Чіп-тюнинг



Часто задавані питання


Який ресурс двигуна, що зазнав чіп-тюнінг?

Противники чіп-тюнінгу стверджують, що збільшення потужності таким чином веде до зростання навантажень на деталі поршневої групи і кривошипно-шатунного механізму і відповідно, до більш інтенсивного їх зносу. З цим можна погоджуватися і не погоджуватися. Справа в тому, що основну частину часу за кермом людина проводить в звичайному стилі їзди. Саме стрімкі старти з високих обертів і як наслідок різкі прискорення - ті моменти, які дійсно можуть істотно скоротити моторесурс двигуна. Тому на практиці моторесурс багато в чому залежить від стилю водіння. Якщо нечипованних автомобілем керує людина, яка знає тільки два можливих положення педалей (вкл / викл), то в даному випадку двигун явно проживе менше ніж аналогічний з модифікування програмою.

Який ресурс турбіни після чип-тюнінгу?

Так, навантаження на цей агрегат дійсно збільшується, проте знову-таки в разі використання якісного масла і неодмінного охолодження мотора перед вимиканням (необхідно залишити мотор на холостому ходу на 2-3 хвилини після динамічної їзди) можливість швидкого зносу турбонагнетателя мінімальна.

Витрата палива після чип тюнинга.

Після чіп-тюнінгу витрата збільшується тільки при постійній динамічній їзді. Зрозуміло, для того щоб розігнати автомобіль швидше, доведеться витратити більшу кількість пального. У той же час в звичайному міському темпі їзди, витрата в більшості випадків навіть зменшується через зростання паливної ефективності.

Час проведення

Час робіт по модифікації програми ECU (chip-tuning) визначає інженер - від 2 до 5 годин (в деяких випадках до 2 діб).

Гарантія.

Навіть в разі якщо Чіп-тюнінг робиться на гарантійному автомобілі, проблем з відмовою в гарантійному обслуговуванні не буде. Наявність оновленої програми не визначаться діагностичними приладами.

Вартість послуги.

Визначається на підставі прайс-листа. Можливо зміни вартості в разі проведення додаткових робіт, і / або наявності дисконтної картки наших партнерів. Після установки на автомобіль електронного блоку управління двигуном з модифікованою програмою клієнт отримує «Талон на випробування» із зазначенням випробувального терміну і умов проведення випробувань. Якщо клієнта після проведення випробувань результат не влаштовує, то відбувається повернення оригінальної програми. Сума, залишена на час випробувань, повертається клієнтові за вирахуванням 20%.

Що таке ECU?

* ECU - це свого роду автомобільний комп'ютер. В цьому комп'ютері є мікросхема пам'яті (chip, звідси власне бере назву саме напрямок chip-tuning), в яку записана програма управління двигуном. Як правило, при чіп-тюнінгу змінюються параметри управління запаленням, оптимізується склад паливно-повітряної суміші в потужних режимах, а при наявності турбонагнетателя і автоматичної трансмісії, можлива зміна і їх характеристик.

Зворотний дзвінок


ЗАПИШIТСЬЯ НА CТО


Спеціалізація