Планове ТО авто преміум-класу

Під преміум-класом ми маємо на увазі автомобілі люксових брендів з потужними многоціліндовимі моторами і початковою вартістю понад 100 тисяч доларів. Це вимушене уточнення, тому що все нижческазане, стосується саме таких автомобілів. У чому різниця таких авто від середньостатистичних машин ?! В першу чергу складністю конструкції, наявністю більшої кількості вузлів і агрегатів і особливо електронних механізмів і блоків управління. Такі машини часто оснащені 6-8-10-12 циліндрами з системами надування, як правило повним приводом і "складною" коробкою передач. Така передова конструкція набагато більш технологічні ніж передній привід з атмосферним мотором, але відповідно і складніше в обслуговуванні та ремонті.


Зазвичай такі авто нормально проходять гарантійний термін, але після 100 000 км, вже починаються питання, а іноді і проблеми.


Ми постійно працюємо з таким класом автомобілів і накопичений роками досвід підказав оптимальний підхід по обслуговуванню і ремонту преміум-сегмента.


Наша порада полягає в наступному: - після 100 000 пробігу, кожні 30 000 робить ретельний огляд і діагностику, а на 160-200 тисяч, провести обслуговування зі зняттям силового агрегату.


Навіщо це робити?! Справа в тому що більшість машин з потужними силовими агрегатами не дозволяють дістатися до всіх елементів підкапотного простору без зняття, а найчастіше вчасно замінена прокладка або трубочка може врятувати життя набагато більш дорогим вузлів і агрегатів.


Чат с менеджером