Чіп-тюнінг


Чіп-тюнінг


Чіп-тюнинг
- це збільшення потужності й крутного моменту двигуна методом перепрограмування блоку управління ЕБУ (ECU *). Його особливість в тому, що зміна характеристик мотора (потужності, крутного моменту, обмеження максимальних обертів, максимальної швидкості і т.д.) досягається без будь-яких втручань у механіку силового агрегату. 

Чіп-тюнінгу можна піддати будь-який автмобіль, обладнаний ЕБУ. 

Читать далее...

На автомобілі з атмосферним двигуном (не оснащені нагнітачем) чіп-тюнінг дає приріст потужності і крутного моменту, як правило, в районі 5-10%. На перший погляд цифра не дуже вражаюча, однак якщо взяти до уваги той факт що середня потужність сучасних автомобілів знаходиться вище позначки в 100 к.с. то надбавка 10 к.с. може здатися не такою вже й маленькою, в той же час «чіповка» шести- і восьмициліндрових агрегатів в ряді випадків може збільшити потужність мотора на 20-30 к.с. що в свою чергу суттєво позначиться на динамічних характеристиках. Але навіть збільшення потужності, не найголовніший козир, який дає чип-тюнінг на атмосферних моторах - поліпшення чуйності (швидкості реакції) автомобіля на педаль газу і паливної ефективності в цілому, саме той «бонус» який зробив цей вид тюнінга найбільш популярним.

Турбіровані двигуни, спочатку мають значно більш високі характеристики потужності і крутного моменту, ніж рівні за обсягом атмосферні агрегати, так в разі коригування їх програми, реально домогтися приросту більше 20% в силі і потужності. 

Розрахунок приросту потужності


Чіп-тюнинг



Часто задавані питання


Який ресурс двигуна, що зазнав чіп-тюнінг?

Противники чіп-тюнінгу стверджують, що збільшення потужності таким чином веде до зростання навантажень на деталі поршневої групи і кривошипно-шатунного механізму і відповідно, до більш інтенсивного їх зносу. З цим можна погоджуватися і не погоджуватися. Справа в тому, що основну частину часу за кермом людина проводить в звичайному стилі їзди. Саме стрімкі старти з високих обертів і як наслідок різкі прискорення - ті моменти, які дійсно можуть істотно скоротити моторесурс двигуна. Тому на практиці моторесурс багато в чому залежить від стилю водіння. Якщо нечипованних автомобілем керує людина, яка знає тільки два можливих положення педалей (вкл / викл), то в даному випадку двигун явно проживе менше ніж аналогічний з модифікування програмою.

Який ресурс турбіни після чип-тюнінгу?

Так, навантаження на цей агрегат дійсно збільшується, проте знову-таки в разі використання якісного масла і неодмінного охолодження мотора перед вимиканням (необхідно залишити мотор на холостому ходу на 2-3 хвилини після динамічної їзди) можливість швидкого зносу турбонагнетателя мінімальна.

Витрата палива після чип тюнинга.

Після чіп-тюнінгу витрата збільшується тільки при постійній динамічній їзді. Зрозуміло, для того щоб розігнати автомобіль швидше, доведеться витратити більшу кількість пального. У той же час в звичайному міському темпі їзди, витрата в більшості випадків навіть зменшується через зростання паливної ефективності.

Час проведення

Час робіт по модифікації програми ECU (chip-tuning) визначає інженер - від 2 до 5 годин (в деяких випадках до 2 діб).

Гарантія.

Навіть в разі якщо Чіп-тюнінг робиться на гарантійному автомобілі, проблем з відмовою в гарантійному обслуговуванні не буде. Наявність оновленої програми не визначаться діагностичними приладами.

Вартість послуги.

Визначається на підставі прайс-листа. Можливо зміни вартості в разі проведення додаткових робіт, і / або наявності дисконтної картки наших партнерів. Після установки на автомобіль електронного блоку управління двигуном з модифікованою програмою клієнт отримує «Талон на випробування» із зазначенням випробувального терміну і умов проведення випробувань. Якщо клієнта після проведення випробувань результат не влаштовує, то відбувається повернення оригінальної програми. Сума, залишена на час випробувань, повертається клієнтові за вирахуванням 20%.

Що таке ECU?

* ECU - це свого роду автомобільний комп'ютер. В цьому комп'ютері є мікросхема пам'яті (chip, звідси власне бере назву саме напрямок chip-tuning), в яку записана програма управління двигуном. Як правило, при чіп-тюнінгу змінюються параметри управління запаленням, оптимізується склад паливно-повітряної суміші в потужних режимах, а при наявності турбонагнетателя і автоматичної трансмісії, можлива зміна і їх характеристик.

Зворотний дзвінок


ЗАПИШIТСЬЯ НА CТО


Спеціалізація


Чат с менеджером