Турбонадув Porsche 911 Turbo

911 турбо, починаючи з кузова 997 має унікальну відмінну рису, яка виділяє дану модель серед всіх турбированних побратимів, а саме - змінна геометрія турбін в поєднанні з бензиновим мотором.

 

Всі сучасні дизеля мають змінну геометрію в турбінах, але ось на бензиновий агрегат, такий підхід є унікальним і реалізував його тільки Porsche. Така конструкція, як завжди, має як прімущество так і недоліки.

До прімущество відносяться: плавне регулювання наддуву, ранній плавний спула, і достатнє наповнення на високих оборотах, а ось до недоліків варто віднести "ніжність" і чутливість механізму.

Відомий факт, що дизеля їздять на високих надуваючи, але з меншою температурної навантажених і більш вузьких діапазонах оборотів двигуна. У 911 turbo (особливо форсовані версії) всі цифри, як то кажуть великі: температура EGT близько 1000 (С), надувши до 1.5 бара, і необхідність працювати в діапазоні оборотів мотора 2000-7000. Тому сам механізм VGT вимагає чистки і настройки, приблизно раз в 20-25 тисяч кілометрів.

Заодно під час зняття турбін, можна підгадати заміну свічок і котушок для зручності, а так само провести завмер компресії і ендоскопії циліндрів.

На даному "боліді" 911 Turbo (997) потужність становить 660 к.с. після нашої настройки, тому такі роботи ми виконуємо за регламентом.


  • Турбонадув Porsche 911 Turbo
Чат с менеджером