«Чіп-тюнінг» – простий та ефективний спосіб оптимізації потужності двигуна Вашого авто. Саме оптимізації, оскільки мова йде не тільки про підвищення максимальних показників в режимі «повний газ», але і про чутливість педалі акселератора, еластичність під час маневрування, а також запас прискорення на обгонах. Програма буде підготовлена нашими спеціалістами на основі оригінальної версії, записаної саме у Вашому блоці керування двигуном (ECU). Ми не записуємо готові програми «від відомих світових ...брендів», які хоча і розроблені для такої самої моделі авто, але ці авто мають інший пробіг, їздять на іншому пальному і взагалі експлуатуються в інших умовах. Під час роботи з програмою можуть бути враховані побажання стосовно характеру використання автомобіля. Наприклад, переважно міська чи трасова їзда, доступність чи недоступність високооктанового палива в деяких регіонах, гострота педалі, нахил характеристики крутного моменту і т.п. Автовиробники завжди застосовують програмне обмеження потужності двигуна з огляду на жорсткі екологічні норми, залежність ставки оподаткування від потужності в деяких країнах або суто з маркетингових міркувань. Дуже часто на одному і тому ж силовому агрегаті пропонують декілька градацій потужності. Розумне використання цього запасу міцності є основним джерелом приросту для «чіп-тюнінга». Індивідуально налаштована програма буде оптимізованою за критеріями потужності, витрати пального і моторесурсу. Оригінальна версія програми завжди зберігається і може бути повернена у разі продажу авто або у разі необхідності гарантійного звернення до дилера. Наш майстер-приймальник може проконсультувати з приводу доступності «чіп-тюнінга», технічних параметрах і особливостях саме Вашого авто. Ми не пропонуємо найбільші цифри приросту, але можемо налаштувати авто з Вашим характером.


Розрахунок приросту потужності


Найчастіші запитання (FAQ)

ЯКИЙ РЕСУРС ДВИГУНА, ЩО ЗАЗНАВ ЧІП-ТЮНІНГ?
Противники чіп-тюнінгу стверджують, що збільшення потужності таким чином веде до зростання навантажень на деталі поршневої групи і кривошипно-шатунного механізму і відповідно, до більш інтенсивного їх зносу. З цим можна погоджуватися і не погоджуватися. Справа в тому, що основну частину часу за кермом людина проводить в звичайному стилі їзди. Саме стрімкі старти з високих обертів і як наслідок різкі прискорення - ті моменти, які дійсно можуть істотно скоротити моторесурс двигуна. Тому на практиці моторесурс багато в чому залежить від стилю водіння. Якщо нечипованних автомобілем керує людина, яка знає тільки два можливих положення педалей (вкл / викл), то в даному випадку двигун явно проживе менше ніж аналогічний з модифікування програмою.
ЯКИЙ РЕСУРС ТУРБІНИ ПІСЛЯ ЧИП-ТЮНІНГУ?
Так, навантаження на цей агрегат дійсно збільшується, проте знову-таки в разі використання якісного масла і неодмінного охолодження мотора перед вимиканням (необхідно залишити мотор на холостому ходу на 2-3 хвилини після динамічної їзди) можливість швидкого зносу турбонагнетателя мінімальна.
ВИТРАТА ПАЛИВА ПІСЛЯ ЧИП ТЮНИНГА
Після чіп-тюнінгу витрата збільшується тільки при постійній динамічній їзді. Зрозуміло, для того щоб розігнати автомобіль швидше, доведеться витратити більшу кількість пального. У той же час в звичайному міському темпі їзди, витрата в більшості випадків навіть зменшується через зростання паливної ефективності.
ЧАС ПРОВЕДЕННЯ
Час робіт по модифікації програми ECU (chip-tuning) визначає інженер - від 2 до 5 годин (в деяких випадках до 2 діб).
ГАРАНТІЯ
Навіть в разі якщо Чіп-тюнінг робиться на гарантійному автомобілі, проблем з відмовою в гарантійному обслуговуванні не буде. Наявність оновленої програми не визначаться діагностичними приладами.
ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ
Визначається на підставі прайс-листа. Можливо зміни вартості в разі проведення додаткових робіт, і / або наявності дисконтної картки наших партнерів. Після установки на автомобіль електронного блоку управління двигуном з модифікованою програмою клієнт отримує «Талон на випробування» із зазначенням випробувального терміну і умов проведення випробувань. Якщо клієнта після проведення випробувань результат не влаштовує, то відбувається повернення оригінальної програми. Сума, залишена на час випробувань, повертається клієнтові за вирахуванням 20%.
ЩО ТАКЕ ECU?
* ECU - це свого роду автомобільний комп'ютер. В цьому комп'ютері є мікросхема пам'яті (chip, звідси власне бере назву саме напрямок chip-tuning), в яку записана програма управління двигуном. Як правило, при чіп-тюнінгу змінюються параметри управління запаленням, оптимізується склад паливно-повітряної суміші в потужних режимах, а при наявності турбонагнетателя і автоматичної трансмісії, можлива зміна і їх характеристик.

Ефективність чіп-тюнінгу

Для Audi / VW (скачати файл)
Для BMW (скачати файл)
Для Porsche (скачати файл)
Для Range Rover / Jaguar (скачати файл)
Для всіх автомобілів (скачати файл)
 

Ми на мапі